FORNØYD. Daglig leder for Sommerblå Guri Ramsvik kunne si seg godt fornøyd etter årets festival.

Utsolgt og vellykket Sommerblå: 

– Vi er rett og slett kjempefornøyde

Til tross for dårlige værmeldinger fylte små og store festivalområdet to dager på rad.

Publisert

Kjære leser!

Kjøp abonnement for å få tilgang til alt innhold på Saltenposten.
Se alle våre abonnement her

Digital
Måned

59,-

Kjøp nå

Digital
Halvår

1 290,-

Kjøp nå

Digital
Helår

2 020,-

Kjøp nå

Powered by Labrador CMS