FEIRET. Sponsoren Edelfarm, her ved Roger Øksheim og Geir Wenberg, ga ros til Rognankompaniet på premierefesten etter fredagens jubileumsforestilling i Stormen. Foto: Designia - Lars Antonsen
FEIRET. Sponsoren Edelfarm, her ved Roger Øksheim og Geir Wenberg, ga ros til Rognankompaniet på premierefesten etter fredagens jubileumsforestilling i Stormen.

Imponerte sponsorene

Edelfarm har totalt bidratt med en halv million kroner til Alt for Rognan. - Godt brukte midler, sier Geir Wenberg.

Publisert Sist oppdatert

INDRE SALTEN: Geir Wenberg i Edelfarm var med på å sponse forestillingen.

Innrømmer skepsis

- Det var veldig veldig bra. Jeg var litt skeptisk, og håpet at det skulle bli bra. Det ble bedre enn jeg hadde trodd. Det sa jeg til dem på premierefesten også. Jeg tror de følte at det var godt å få god tilbakemelding.

Bidratt hele veien

Etter en diskusjon med Roger Øksheim, også i Edelfarm, kommer han fram til at de nok har brukt rundt en halv million fra starten av Alt for Rognan og til nå.

I siste runde var bidraget på 100.000 kroner.

Gitt opplevelser

- Det er et betydelig bidrag, men godt brukte midler. Det gir jo en opplevelse til hundrevis av folk som får se showet. Når man så seg rundt i salen på premieren var det mange saltdalinger og fauskefolk som har fulgt dem hele veien, og både sett tv-serien, showet på Chat Noir og nå jubileumsforestillingen, sier han videre.

Stor innsats

Wenberg mener kompaniet fikk mye ut av det da de samlet seg igjen.

- De har virkelig stått på. Ting som dette kommer ikke av seg selv. Innsatsen de har lagt ned er enorm, og motivasjonen må ha vært stor. Mange daglige ting har nok vært satt til side, og vi er glade for å ha kunnet bidra.

Powered by Labrador CMS