TOMMEL OPP. Odd Hartvik Høiskar er godt fornøyd med årets utgave av Saltenmessa. – Til neste år skal det bli enda bedre, sier han.

Enorm pågang etter årets Saltenmesse: 

– Vi skal være den beste messa i Salten

En måned etter at arrangementet stengte dørene, har over 40 prosent av årets utstillere allerede fornyet sin deltakelse for neste år.

Publisert Sist oppdatert

Kjære leser!

Kjøp abonnement for å få tilgang til alt innhold på Saltenposten.
Se alle våre abonnement her

Digital
Måned

59,-

Kjøp nå

Digital
Halvår

1 290,-

Kjøp nå

Digital
Helår

2 020,-

Kjøp nå

Powered by Labrador CMS