REVANSJE. Peter Skau sier Sprint fikk en god revansje etter stang-ut-oppgjøret mot Finnsnes forrige helg.

Skau etter seieren:

– Vi rodde det i land

Fauske/Sprint leverte en drømmestart og sikret tre viktige poeng i vårsesongens siste kamp. Nå venter en velfortjent feiring for fotballherrene.

Publisert

Kjære leser!

Kjøp abonnement for å få tilgang til alt innhold på Saltenposten.
Se alle våre abonnement her

Digital
Måned

59,-

Kjøp nå

Digital
Halvår

1 290,-

Kjøp nå

Digital
Helår

2 020,-

Kjøp nå

Powered by Labrador CMS