DISTRIKT. Kommunal- og distriktsminister Bjørnar Skjæran (Ap) tok turen til Fauske, i skogen på Lund måtte han svare på spørsmål om den økonomiske situasjonen i kommunenorge.

Skjæran mener kommuneøkonomien er i sterk bedring tross røde tall i Indre Salten

Økte renter, dyrtid og omfattende skattesvikt har skapt en krevende situasjon, men distriktsministeren mener kommuneøkonomien nå er i sterk bedring.

Publisert

Kjære leser!

Kjøp abonnement for å få tilgang til alt innhold på Saltenposten.
Se alle våre abonnement her

Digital
Måned

59,-

Kjøp nå

Digital
Halvår

1 290,-

Kjøp nå

Digital
Helår

2 020,-

Kjøp nå

Powered by Labrador CMS