VIL HYLLE DE SOM STÅR PÅ. Saltenposten er med på laget når Fauske Næringsforum skal markere sine 30 år med årskonferansen 23. oktober. Daglig leder Sverre Breivik I avisen og daglig leder Aina Fagereng i næringsforumet ser fram til å dele ut mange priser til næringslivet i Indre Salten.

Gi din stemme her, om én uke faller avgjørelsen:

Nå kan du stemme på din favoritt til Saltenpostens Servicepris 2025

Gi din stemme på hvem du mener fortjener å vinne prisen Årets servicebedrift i Indre Salten!

Publisert Sist oppdatert

INDRE SALTEN: Det har kommet inn mange sterke nominasjoner til årets pris, og juryen har hatt en krevende jobb med å velge ut de seks finalistene. 

Nå er det opp til deg – stem på den bedriften du mener leverer det lille ekstra, setter kundene først og gjør hverdagen litt bedre for oss alle!

Stemmefrist: Onsdag 22. oktober kl. 16.00 

HER KAN DU STEMME PÅ DIN FAVORITT

Vinneren kåres på Fauske Næringsforums årskonferanse 23. Oktober!

Her er de seks finalistene du kan stemme på:

NOMINERT. Daglig leder Dyveke Johansen på Enter sammen med jurymedlem Aina Fagereng.

Enter Fauske

Motebutikk for dame og herre som du finner på Amfi Fauske

Kundene beskriver Enter som en butikk med sjel – og Dyveke som en person som alltid gjør sitt ytterste for å hjelpe. Her føler man seg sett og velkommen. Hun er ærlig i sine tilbakemeldinger og kommer med gode råd og tips. Enter er en viktig nisjebutikk på Fauske, og det er stas at de nå har flyttet inn på Amfi med både dame- og herreavdeling – og satser videre sammen med neste generasjon.

NOMINERT. Jurymedlem Aina Fagereng sammen med Petter Setså og Øyvin Dybvik i Aeiendom.

A Eiendom

Eiendomsmegling og –utleie lokalisert i Fauske sentrum

Kundene omtaler A Eiendom som en bedrift som alltid gir det lille ekstra. De ansatte er hjelpsomme, hyggelige og tilgjengelige nærmest døgnet rundt. Her møter du folk som virkelig bryr seg om kundene sine – og som strekker seg langt for å sikre at alle føler seg ivaretatt. En lokal aktør med stort hjerte for både folk og eiendom!

NOMINERT. Jurymedlem Sverre Breivik og daglig leder Mads Karlsen i Fauske Elektro

Fauske Elektro

Elektroinstallasjon og el-tjenester lokalisert i Sjøgata på Fauske

«De svarer på telefon, SMS og e-post så og si til alle døgnets tider», det sier kundene om Fauske Elektro når en krise oppstår. Og det stopper ikke der: daglig leder Mads Karlsen trekkes frem som ekstraordinært serviceinnstilt, som levert det lille ekstra når han rykket ut i egen ferie for å hjelpe med et strømproblem. Dette er bare ett av mange eksempler på en serviceinnstilling som går langt utover det man kan forvente. Her handler det om ekte engasjement og vilje til å stille opp – alltid.

NOMINERT. Jurymedlem Sverre Breivik sammen med Lise Karbøl Bakkegård (t.v.) og Elin Karbøl Bakkegård i Søstrene Suse.

Søstrene Suse

Bistro og møteplass som du kan besøke i hjertet av Valnesfjorden

Søstrene Suse er mer enn en bistro – det er et sted folk kjører omveier for å besøke. Kundene beskriver maten som fantastisk, og stemningen som varm og inkluderende. Her serveres det med et smil og en god kommentar – og det merkes at eierne har stått på, også i tøffe tider. Med ukuelig pågangsmot og teft for hva kundene trenger, har de skapt en møteplass som betyr mye for mange.

NOMINERT. Daglig leder i Spire Blomsterhåndverk, Karina Haugberg og jurymedlem Aina Fagereng.

Spire Blomsterhåndverk

Blomsterbutikk og dekorasjon som du kan besøke på Amfi Fauske

«Den fineste blomsterbutikken i Norge», sier kundene. Og det er ikke bare utvalget som imponerer – det er menneskene bak. Her møter du alltid et smil og får service i toppklasse. Spire er en bedrift i vekst, drevet av dyktige damer med lidenskap for faget. De skaper vakre øyeblikk – og gjør det med varme og profesjonalitet.

NOMINERT. Jurymedlem Aina Fagereng og daglig leder i Skogholt Begravelsesbyrå, Magnus Haugberg

Skogholt Begravelsesbyrå

Begravelsbyrå som har utstilling og kontor i Fauske sentrum.

«I en tid hvor man har så uendelig mange tanker – trenger man plutselig ikke tenke lengre», sier en pårørende. Dette er en bedrift som sjelden får rampelyset, men som fortjener det mer enn de fleste. Kundene beskriver Skogholt som en trygg havn i en vanskelig tid. Magnus og teamet hans viser en empati, omsorg og nestekjærlighet som ikke kan læres – det må komme innenfra. I verdens mest sårbare fase, finner man verdens hyggeligste menn. De ordner alt, og gjør det med en verdighet og respekt som gjør en forskjell.

Gi din stemme på hvem du mener fortjener å vinne prisen Årets servicebedrift i Indre Salten!

HER KAN DU GI DIN STEMME TIL SALTENPOSTENS SERVICEPRIS

Powered by Labrador CMS