SHOW. Erlend Elias Skoglund Bragstad og Erik Anders Sæter ser fram til å arrangere show på Fauske.

– Jeg liker Fauske veldig godt

Erlend Elias Skoglund Bragstad og Erik Anders Sæter inviterer til et helt nytt høstshow på Fauske kino fredag 4. september.

Publisert Sist oppdatert

Kjære leser!

Kjøp abonnement for å få tilgang til alt innhold på Saltenposten.
Se alle våre abonnement her

Digital
Måned

59,-

Kjøp nå

Digital
Halvår

1 290,-

Kjøp nå

Digital
Helår

2 020,-

Kjøp nå

Powered by Labrador CMS