HJELP. Disse kyrne ser ut til å ha det umerket. Men kommer du over et dyr på din ferd i naturen eller langs veiene i sommer, så er det verdt å bite seg merke i at du har plikt til å hjelpe.

– Husk at vi har hjelpeplikt for dyr i nød

Sommeren er tiden da mange møter dyr oftere enn ellers, både på beite, i naturen og på ferie. Samtidig er det ikke alle som vet at vi har plikt til å hjelpe dersom vi oppdager dyr i nød.

Publisert

Kjære leser!

Kjøp abonnement for å få tilgang til alt innhold på Saltenposten.
Se alle våre abonnement her

Digital
Måned

59,-

Kjøp nå

Digital
Halvår

1 290,-

Kjøp nå

Digital
Helår

2 020,-

Kjøp nå

Powered by Labrador CMS