HARDE FRONTER. Det gikk hett for seg på generalforsamlingen til Dragefossen tidligere i juni. Flere av aksjonærene valgte å forlate den i protest.

Høy temperatur på general-forsamlingen til Dragefossen

Flere av de frammøtte forlot generalforsamlingen i protest mot det som betegnes som ren overkjøring fra styret mot andre aksjonærer i kraftselskapet. 

Publisert Sist oppdatert

Kjære leser!

Kjøp abonnement for å få tilgang til alt innhold på Saltenposten.
Se alle våre abonnement her

Digital
Måned

59,-

Kjøp nå

Digital
Halvår

1 290,-

Kjøp nå

Digital
Helår

2 020,-

Kjøp nå

Powered by Labrador CMS