Butikksjef i Coop Mega Fauske, Barbro Salemonsen sammen med de ansatte som får gode tilbakemeldinger. Fra venstre Barbro Salemonsen, Sandra Rasmussen, Espen Waage, Mona Rakvåg og Camilla Andreassen. Foto: Coop Mega
Butikksjef i Coop Mega Fauske, Barbro Salemonsen sammen med de ansatte som får gode tilbakemeldinger. Fra venstre Barbro Salemonsen, Sandra Rasmussen, Espen Waage, Mona Rakvåg og Camilla Andreassen.

Fornøyde kunder og økt omsetning

Coop Mega Fauske ligger helt i toppsjiktet over Coop Mega sine butikker med best kundetilfredshet.

Publisert Sist oppdatert

FAUSKE: Dessuten har omsetningen økt fem prosent så langt i år, går det fram av en pressemelding fra Coop.

- Dette er en anerkjennelse til de ansatte i butikken, sier Barbro Salemonsen, butikksjef i Coop Mega Fauske.

Fornøyde

Hver uke sendes det ut spørreskjema til de som handler for over ett visst beløp i Coops butikker, der de blant annet gir tilbakemeldinger på hva de syns om ulike avdelinger i butikken og om kundeservicen.

Hittil i år har 73 prosent, det vil si sju av ti kunder, svart at de er fornøyde med Coop Mega Fauske.

- Gull verdt

- Jeg vil gjerne få rette en stor takk til kundene våre som tar seg tid til å gi oss tilbakemeldinger, sier Salemonsen.

Hun forteller at de står på for å ha de mest fornøyde kundene, og vi er veldig stolte av de gode tilbakemeldingene vi får.

- Tilbakemeldingene vi får fra kundene våre er gull verdt, og gjør at vi får sjansen til å forbedre oss der det er nødvendig.

Passert 40 mill

At kundene er fornøyde, vises også i omsetningsveksten til butikken.

-Sammenlignet med fjoråret har vi hittil i år hatt en omsetningsvekst på fem prosent.

I kroner og øre betyr dette at vi allerede har passert 40 millioner kroner i omsetning, sier Salemonsen.

Powered by Labrador CMS