Både app og kodebrikke fungerer ikke hos BankID mandag morgen. Det jobbes med å rette feilen. Illustrasjonsfoto. Foto: Beate Oma Dahle / NTB
Både app og kodebrikke fungerer ikke hos BankID mandag morgen. Det jobbes med å rette feilen. Illustrasjonsfoto.

Feilen er rettet:

Flere opplevde problemer med BankID

Mandag morgen har BankID problemer med signering både via appen og med kodebrikke. Det er usikkert når problemet blir løst.

Publisert Sist oppdatert

– Det er dessverre problemer med BankID med app og kodebrikke for en del brukere. Vent litt før du forsøker igjen, eller benytt BankID på mobil hvis det haster, heter det på nettsidene til BankID.

– Vi er på saken og retter så fort vi kan, skriver BankID.

Også i forrige uke hadde tjenesten problemer, men da med BankID på mobil.

– Feilen ble rettet 12.20 og nå fungerer BankID med app og kodebrikke igjen, opplyser kommunikasjonssjef Hege Steinsland i BankID i en SMS til NTB.

Også i forrige uke hadde tjenesten problemer, men da med BankID på mobil.

Powered by Labrador CMS