I SAMME BÅT. Det er bare å ro så mye dere klarer, mener Saltenpostens ansvarlige redaktør om farsotten blant norske fans i USA.

Synspunkt: 

På tide å roe seg litt ned?

Det er faktisk lov å ha det litt gøy også. 

Publisert

Kjære leser!

Kjøp abonnement for å få tilgang til alt innhold på Saltenposten.
Se alle våre abonnement her

Digital
Måned

59,-

Kjøp nå

Digital
Halvår

1 290,-

Kjøp nå

Digital
Helår

2 020,-

Kjøp nå

Powered by Labrador CMS